Anna Pawlak: Ta akcja to krzyk rozpaczy?

Benedykt Nowak, przewodniczący Zarządu Wojewódzkiego Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego Policjantów w Opolu i wiceprzewodniczący Zarządu Głównego:?Teraz ciężko się przebić z informacją, ona musi nie tylko być konkretna, ale także zainteresować odbiorcę, dlatego przygotowaliśmy dość wymowne, drastyczne billboardy [na jednym z nich policjant drogówki przykrywa ofiarę wypadku workiem, na plakacie widnieje napis „Nasz długi weekend...” – przyp. red.]. Akcja billboardowa, która została sfinansowana z naszych składek, ma na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa, wywołanie przeświadczenia, że należy zmienić policję, doinwestować ją, poprawić skuteczność, bo wszyscy przecież chcemy żyć w bezpiecznym kraju.

...
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej