Więcej
    Komentarze
    To wszystko prawda, tylko TVP widocznie tego nie zauważa i nie wyciąga z tego wniosków. Liczy się dla nich tylko oglądalność, a nie poziom. Dodałbym do tego nachalne promowanie i coroczne nagradzanie ulubieńców TVP np. Mlynkovej i Blue Cafe. Chyba tylko ślepy tego nie widzi. Festiwal powinien wyznaczać nowe trendy, kreować nowe przeboje i ciekawych nowych artystów, a 3/4 festiwalu to odgrzewane kotlety, nawet debiutanci śpiewają covery. Średnio co 2 lata wychodzi taka Kayah i przypomina swój Testosteron, Mlynkova Czerwone korale a Rodowicz Niech życje bal. No ale jak wszystkie koncerty mają w nazwie "super", to wg TVP wszystko jest ok.
    @krzysiekm20 co prawda lubię Blue Cafe, mają kilka fajnych piosenek - ale nie tworzą corocznie takich przebojów, zeby być pokazywanym na festivalu :) raz na 5 lat by wystarczyło :)
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Ten festiwal to prostu straszny obciach, który tylko szkodzi miastu!
    już oceniałe(a)ś
    11
    0
    Festiwal Opolski już dawno przestał mieć znaczenie, jako miejsce zmieniające oblicze polskiej muzyki, wyznaczające kierunki, promujące dobrą piosenkę. Teraz jest to telewizyjne show, ramą zbliżone do kiepskiego teledysku, gdzie najważniejsze są pieniądze z reklam i sms-ów. Aż dziw bierze skąd te kolejki pod kasą. Wydawać by się mogło, że opolska publika ma już wyrobiony a nie spaczony gust...
    już oceniałe(a)ś
    5
    0
    Bilety to jest jakas porażka. Koniki sprzedają je nawet za 400 zł
    już oceniałe(a)ś
    5
    1