Więcej
    Komentarze
    Trzeba znaczyć, że są też zwolennicy drogi średnicowej choć przeciwnicy są bardziej aktywni bo zdecydowana większość jest z Pasieki. 1. Droga średnicowa to nie trasa tranzytowa 2. Są potrzebne co najmniej 2 przeprawy i każda trasa będzie spełniać inne funkcje. 3. Na rower nie przesiądą się osoby prowadzące działalność, matki z dziećmi czy osoby mieszkające na obrzeżach miasta. 4. Na obwodnicy południowej będzie odbywał się ruch tranzytowy i nikt z centrum nie pojedzie w kierunku Groszowic aby wjechać na obwodnice i przejechać na przeciwległą stronę Odry 5. Obwodnica południowa nie będzie miała bezpośredniego wpływu na rozwój Metalchemu ponieważ jest oddalona 4,5 km od terenów przemysłowych.
    @vameex obecnie rolę trasy średnicowej pełni ulica Piastowska
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    @vameex To znaczy że obwodnica jest źle zaplanowana , żle i do poprawy te plany
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Ja bym zakazał wjazdu do centrum diesli poza pojazdami spocjalnymi, dostawczymi i autobusami i od razu by sie zrobiło za 600/1000 jakieś 200/1000. Wszystkie wyeksmitowane fajne TDi z wyciętym PDF, co to Niemiecki dziadek jeździł tylko do meczetu i maja po 130k przejechane (z 400k), wpłynęłyby korzystniej na samopoczucie mieszkańców niż by je zepsuła średnicówka przez klomby i jakieś ślimacze norki.
    @rzywy a ile diesli jest zarejestrowanych w mieście Opolu
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    infrastruktura drogowa miasta Opola wyraźnie nie przystaje do potrzeb, trzeba pamiętać że liczba samochodów osobowych wzrosła od 1990 - czterokrotnie [1990 - 5 tys., 2013 - 19,4 tys. samochodów], Opole jest miastem zmotoryzowanym w stopniu wyższym niż średnia krajowa,
    już oceniałe(a)ś
    3
    1
    Mostu, mostu, mostu! Między Ostrówkiem a A4 nie ma żadnego mostu drogowego przez Odrę. Każde rozwiązanie kogoś zaboli. Ale pomoże wszystkim
    już oceniałe(a)ś
    5
    3
    To może pod spodem? Skoro 1-go Maja ma przed dworcem wchodzić pod ziemię, to niech z niej wyjdzie za Odrą.
    już oceniałe(a)ś
    4
    3
    liberum veto, nie pozwalam, a może zaproponujecie coś konstruktywnego, tylko nie obwodnicę, bo Opolu potrzebna jest średnicówka, i te opisy pod fotkami poprawcie bo pełne błędów,
    już oceniałe(a)ś
    6
    5
    nadobna czyli słaba narta - nie masz nic do powiedzenia, więc plujesz, ale jesteś za mała by mieć na cokolwiek wpływ, jesteś mniej niż ziobro, a świat zmieniają ludzie którzy mają pomysły, którzy wiedzą i umieją, a nie krzykacze i plwacze,
    już oceniałe(a)ś
    6
    5
    Argumenty są trochę "na siłę". Trasa jest potrzebna, tu chyba wszyscy się zgadzamy. Moim zdaniem dobrym rozwiązaniem byłoby poprowadzenie jej albo w tunelu, co byłoby najlepsze, ale chyba daleko wykracza poza możliwości finansowe, albo po estakadzie. Nie zostałyby wtedy naruszone zasady poruszania się po Pasiece, walory Parku Nadodrzańskiego, zanieczyszczenie hałasem i spalinami (ekrany!). Jedynie wyprowadziłbym koniec trasy daleko poza ulicę Prószkowską (po co robić tam korki, skoro większość samochodów jadących Piastowską kieruje się na przedmieścia), od razu na Krapkowicką.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0