W niektórych województwach także oszczędzają
Są samorządy, które potrafią naprawdę zaoszczędzić na identyfikacji graficznej. Świetny przykład to województwo dolnośląskie, które nie wydało na niego ani złotówki. Logo zaprojektował w 2009 roku Maciej Sonik, wtedy pracownik urzędu wojewódzkiego. Samorząd zapłacił natomiast 29 tys złotych firmie ES Consulting za system identyfikacji wizualnej.
Bardzo niewiele zapłacił także samorząd województwa Kujawsko-Pomorskiego. W 2004 roku logo i hasło - Kujawsko-Pomorskie. Lubię tu być - kosztowało tylko 1 tys złotych.
Siedziba wojewody - Bydgoszcz również była oszczędna - w 2007 roku hasło - Bądź moim gościem - oraz logo wyceniono na niespełna 4 tys złotych.
Tanie logo zafundowały sobie także województwo małopolskie - 2 tys. złotych. W ub. roku wybrano nowe logo autorstwa opolskiego artysty Zbigniewa Pelona (otrzymał za to 30 tys. zł).
Wszystkie komentarze