Strefy bez reklam?
Część pytań w ankiecie dotyczyła wydzielenia z obszaru miasta takich rejonów, w których można wprowadzić pewne ograniczenia. Przede wszystkim zapytano mieszkańców, czy są takie obszary, na których nie powinno być reklam (oprócz szyldów). Spośród badanych zdecydowana większość ? 321 osób, co stanowi 77,3% stwierdziło, że tak, a 17 osób (4,1 proc.), że nie. Pozostałe osoby nie potrafiły określić lub nie udzieliły odpowiedzi. W odpowiedzi na pytanie przewidziano miejsce na określenie takiego obszaru. Trudno jest usystematyzować uzyskane wyniki, ale wśród odpowiedzi najczęściej pojawiały się takie obszary, jak np.:
- zabytkowe centrum, centrum, historyczne centrum, Rynek, ul. Krakowska, pl. Wolności, Mały Rynek, Stare Miasto, starówka, Pasieka) ? powyżej 200 odpowiedzi,
- tereny zieleni, Wyspa Bolko, Odra, Młynówka, parki, zieleńce, tereny zieleni w ogóle) ? powyżej 120 odpowiedzi,
- zabytki, zabytkowe kamienice ? powyżej 50 odpowiedzi,
- całe miasto ? powyżej 10 odpowiedzi.
Wszystkie komentarze