Fot. Roman Rogalski / Agencja Wyborcza.pl
Pytania, wywiady
Miasto Opole wraz z ekspertami z firmy AGERON Polska pracuje obecnie nad Strategią Promocji Marki Opole na lata 2017-2022. Na potrzeby diagnozy wizerunku Opola przeprowadzono badania ilościowe i jakościowe wśród mieszkańców Polski oraz mieszkańców Opola.
- Pierwszy raz na tak dużą skalę przeprowadziliśmy badania dotyczące wizerunku Opola i postrzegania go zarówno przez mieszkańców miasta jak i całej Polski - mówi Łukasz Śmierciak, naczelnik wydziału promocji w urzędzie miasta.
W samym Opolu badanie jakościowe przeprowadzono na reprezentacyjnej grupie 500 osób, oprócz tego przeprowadzono 21 wywiadów z przedstawicielami lokalnych i regionalnych organizacji, uczelni wyższych NGO, mediów i środowisk biznesowych.
Z kolei badanie ogólnopolskie przeprowadzono na grupie ponad tysiąca osób, m. in. poprzez wywiady na temat Opola z mieszkańcami Warszawy, Wrocławia i Katowic (po osiem osób w każdej grupie), analizę mediów (lokalnych, krajowych i zagranicznych - w Niemczech, Czechach i Wielkiej Brytanii) oraz portali społecznościowych pod kątem informacji o Opolu.
Jaki obraz miasta wynika z tych badań?
Wszystkie komentarze